هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم
مسائل دینی و اجتماعی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم و آدرس razmandeganqeshm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 87521
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مراسم پر فیض اعتکاف امسال ویژه خواهران توسط هیئت پیروان عترت رزمندگان اسلام شهرستان قشم در مسجد امام رضا (ع) با حضور پر شور خواهران برگزار گردید.

بقیه  عکسها در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, .::. 8:33 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم دلدادگان وشيفتگان امام خميني (ره) در حرم مطهر بنيان گذار جمهوري اسلامي، امام راحل را پدر ملت و مظهر مهرباني، اقتدار و صلابت خواندند و با اشاره به تلاش هوشيارانه امام در احياي روح عزت ملي و استحکام ساختار دروني ملت افزودند  : ملت تاريخ ساز ايران با تکيه بر همين عوامل، الگويي موفق از ايران اسلامي و پيشرفت در خارج از حوزه نفوذ سلطه گران جهاني را به ملتها ارائه داده و زورگويان جهاني را به وحشت انداخته است که همين مسير درخشان  تارسيدن  به قله هاي پيشرفت ونااميد شدن قطعي دشمنان ادامه خواهد يافت و بدون ترديد آينده براي ملتهاي مسلمان و ملت ايران، بهتر از گذشته خواهد بود.
در اين مراسم که صبح امروز در بيست و سومين سالگرد رحلت رهبر کبير انقلاب اسلامي و با شکوه فراوان برگزار شد، حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به عيد مبارک ولادت پدر امت، حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام و نامگذاري سيزدهم رجب بعنوان روز پدر، تاکيد کردند: امام بزرگوار ما در حق اين ملت پدري کرد زيرا از يک طرف مظهر مهرباني و رحمت پدرانه و از طرف ديگر مظهر اقتدار و صلابت بود. 
ايشان همچنين امام راحل را پدر جنبش اسلامي امروز د ر دنياي اسلام خواندند و افزودند: يکي از خطوط اصلي در سيره و منش امام خميني(ره) دميدن روح عزت ملي در کشور و زنده کردن ملت است.
  رهبر انقلاب اسلامي بحث در مورد حرکت بزرگ امام راحل در دميدن روح عزت ملي در کشور را يک بحث غير ذهني و مبتني بر واقعيات جامعه دانستند و در تبيين منطق قرآن در خصوص عزت، خاطر نشان کردند: در منطق قرآن، عزت واقعي و کامل متعلق به خدا و هر کسي است که در جبهه خدايي قرار مي گيرد.
 حضرت‌ آيت الله خامنه اي با تاکيد بر اينکه بر اساس منطق قرآن بايد عزت را از خدا طلب کرد، افزودند: هنگامي که عزت واقعي شامل حال يک فرد يا جامعه شود ، آن عزت همچون حصار مستحکمي، تلاش دشمن را براي نفوذ، محاصره و  نابودي آن جامعه، ناکام مي گذارد. ايشان تاکيد کردند: هرچه اين عزت در لايه هاي فردي و اجتماعي عميق تر باشد، تاثيرات نفوذ ناپذيري آن بيشتر نمايان مي شود و در نهايت انسان و جامعه به مرحله اي مي رسد که در مقابل دشمن بزرگ يعني شيطان هم محفوظ مي ماند

 جهت مشاهده کامل بیانات رهبری به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, .::. 22:51 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

در ساعت 21 مورخ 1391/03/15 روز دوشنبه در مهدیه شهداء گمنام قشم مراسم جشن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) با سخنرانی آیت الله طبسی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و مولودی خوانی مدحان اهل بیت مهدی اسدی و سید مهدی هاشمی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای اسدی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مراسم را آغاز نمودند و سپس با خواندن ابیاتی در مدح آقا امیرالمومنین به مدیحه سرائی پرداختند.

سپس آیت الله طبسی با سخنانی در مدح و ستایش علی (ع) و اهل بیت در خصوص خصائل امیر المومنین و ولایت ایشان و احترام به اهل بیت بیان نمودند


برچسب‌ها:
دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, .::. 21:35 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد!

نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضایلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد به جهان
صد بار اگر کعبه ترک بر دارد

 

بنا بوشته مورخين ولادت على عليه السلام در روز جمعه 13 رجب در سال سى‏ام عام الفيل (1) بطرز عجيب و بيسابقه‏اى در درون كعبه يعنى خانه خدا بوقوع پيوست،محقق دانشمند حجة الاسلام نير گويد:

اى آنكه حريم كعبه كاشانه تست‏ 
بطحا صدف گوهر يكدانه تست‏ 
گر مولد تو بكعبه آمد چه عجب‏ 
اى نجل خليل خانه خود خانه تست

پدر آنحضرت ابو طالب فرزند عبد المطلب بن هاشم بن عبد مناف و مادرش هم فاطمه دختر اسد بن هاشم بود بنا بر اين على عليه السلام از هر دو طرف هاشمى نسب است (2)

اما ولادت اين كودك مانند ولادت ساير كودكان بسادگى و بطور عادى نبود بلكه با تحولات عجيب و معنوى توأم بوده است مادر اين طفل خدا پرست بوده و با دين حنيف ابراهيم زندگى ميكرد و پيوسته بدرگاه خدا مناجات كرده و تقاضا مينمود كه وضع اين حمل را بر او آسان گرداند زيرا تا باين كودك حامل بود خود را مستغرق در نور الهى ميديد و گوئى از ملكوت اعلى بوى الهام شده بود كه اين طفل با ساير مواليد فرق بسيار دارد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, .::. 8:37 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

 

گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

 


برچسب‌ها:
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, .::. 8:9 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

 

پانزده خرداد یک نقطه عطفی است در تاریخ کشور ما که از همان وقت، شروع به فعالیت سیاسی شد و روحانیون از همان وقت خودشان را مجهز کردند.
پانزده خرداد یک مصیبتی بود برای ملت ما، لکن مبدأ جنبش بود.
پانزده خرداد در عین حالی که مصیبت بود لکن مبارک بود برای ملت که منتهی شد به یک امر بزرگی و آن استقلال کشور و ازادی برای همه مملکت.
پانزده خرداد برای اسلام بود و به اسم اسلام بود و به مبدائیت اسلام و راهنمایی روحانیت.
در حقیقت دستاورد نهضت پانزده خرداد 42 پیروزی بیست و دوم بهمن 57 بود.
قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد.
اولین و مهمترین فصل خونین مبارزه در عاشورای پانزده خرداد رقم خورد.
با فرا رسیدن پانزده خرداد خاطره غم‏انگیز و حماسه آفرین این روز تاریخی تجدید می‏شود... من روز پانزده خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‏کنم.
ملت بزرگ ایران، سالروز پانزده خرداد را که یوم اللّه است زنده نگه می‏دارد.


پانزده خرداد مبدأ نهضت اسلامی ایران است.
درود بر عاشورا، درود بر «پانزده خرداد» و «بیست و دوم بهمن» درود بر ایام اللّه و بر ملت شریف و ارزشمند ایران.

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, .::. 7:57 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

.
ولادت باسعادت کوچک ترین یاور کربلا و بزرگ ترین باب الحوائج الی الله، شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)،حضرت علی اصغر (ع) فرخنده باد

دهم رجب سال 60 قمری  است. خانه امام حسین (ع) دوباره نور باران می شود و از پنجره کوچک آن، آسمان مدینه روشن می گردد. برای حسین (ع) دسته گلی زیبا فرو فرستاده بودند. اشک شوق و برق شادی او بر صورت نوزاد می نشیند و گلبرگ رخش را با شبنم صبحگاهی، با طراوت تر می سازد. خدا به حسین (ع) پسری دیگر عطا فرمود که نیازمند و غنی بر نامش دخیل بسته اند و قنداقه زیبایش را قبله نیازهای خود ساخته اند.

نامش را علی نهاد. مانند دو پسر دیگرش و عشقی بیکرانه از محبت پدر و مولای خویش علی (ع) را به تصویر کشید. نامش را علی نهاد و فرمود که اگر خدا هزار پسر به او دهد، همه را علی نام خواهد نهاد. آری، او هم علی بود که شکوه و نامت، بلندتر از آسمان بود و زیباتر از صبح و روشن تر از باران.

آغوش مهربان پدر تو را در خود جای می دهد و چشمان او بر تو می گرید. تو مولود کربلایی. تو شش ماهه عاشورایی. تو آمده بودی که فقط در قافله عشاق بمانی. تو آمده بودی که همسفر کربلا شوی. تو آمده بودی که حج را ناتمام بنهی. میلاد تو شادی را غریبانه کنار می زند و اشک را در چشمان همه جاری می سازد. آخر، تو از زندگی، فقط عطش و شهادت را دریافتی. تو آمده بودی که به شهادت آبرو دهی. تو کوچکترین قربانی هستی؛ اما با همه کوچکی، حماسه ات بی هماورد بود و نام تو در ردیف اول عشقبازان عاشورا حک شد. سلام بر نام بلندت که زمزمه مستان است، ای علی اصغر (ع).

 


برچسب‌ها:
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, .::. 7:21 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.


 

 


نیاز مؤمن به سه چیز
مؤمن نیاز دارد به توفیقى از جانب خدا، و به پندگویى از سوى خودش، و به پذیرش از كسى كه او را نصیحت كند.

ای رهگشای ما به سوی حيدر
ای ساقی جام و سبوی حيدر
تو صاحب ثلث رجب جوادی
زيباترين مخلوق رب جوادی
میلاد امام جواد (ع) بر عموم شیعیان و دوستداران  مبارک باد

 


برچسب‌ها:
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, .::. 7:11 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

ماه رجب به ماه استغفار و طلب بخشش مشهور است پس در این ماه هیچ ذکر و هیچ عملی بهتر از ذکر استغفار نیست و گفته اند تا جایی که میتوانید این جمله را زیر لب تکرار کنید: «أستغفرُ الله و أسئلُهُ التّوبَه». گفتن این ذکر بسیار سفارش شده و براحتی میتوان انجام داد.

از دیگر اعمال ماه رجب، روزه گرفتن است. در بعضی منابع بر روزهای خاصی از این ماه تاکید شده اما از ما میشنوید هر روزی که برایتان مقدور بود روزه بگیرید. شاید از شانس ماست که روزه ماه رجب برابر شده با آغاز فصل گرما و اگر روزه گرفتن سخت و یا غیرممکن بود، بجایش میتوانید این دعا را هر روز صد مرتبه بخوانید: «سبحان الإلهِ الجلیل، سبحان من لا یَنبغی التّسبیحُ إلّا لَهُ، سبحانَ الأعزِّ الأکرم، سبحانَ من لیس العِزَّ و هو لَهُ أهل»

جهت مشاهده تقويم و اعمال ماه رجب به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, .::. 8:8 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.

 

شهادت دهمین اختر تابناک امامت، امام هادی علیه السلام تسلیت باد

صدای شیطان و استكبار جهانی در هتاكی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) این بار از حلقوم یك عنصر سرسپرده صهیونیست و آمریكا بیرون آمده است و این فرد خبیث و فراری به كشور آلمان در قالب یك ترانه به همه مقدسات اهانت كرده است.هتك حرمت ها به ساحت پیامبر مكرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) از سوی گروه ها و افراد خبیث راه به جایی نمی برد. مسلمانان به ویژه شیعیان اجازه هتاكی به ائمه اطهار(ع) را نمی دهند و در برابر این هتك حرمت ها سكوت نخواهند كرد. اما اینك ، بار دیگر یكی از ایادی شیطان در حركتی موهن، با ساخت و اجرای ترانه ای به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام، مجددا بندگی خود به ابلیس را به اثبات رسانده و خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.

هیئت رزمنندگان اسلام شهرستان قشم ضمن محكوم كردن این اقدام موهن و سخیف، از محبان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت می‌ خواهد تا با حفظ هوشیاری، تعقل و توجه كامل به رهنمودهای مراجع عظام تقلید بویژه ولی امر مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب ضمن پرهیز از هرگونه اقدام هیجانی، نسبت به این واقعه جسارت آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد كنند.

ما به وعده الهی ایمان داریم و ان‌شاءالله پاسخ این ظلم عظیم را توسط سربازان پنهان و آشکار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم داد. منتظر روزی هستیم که وعده الهی محقق شود و ریشه کفر و شرک و نفاق و ظلم و دروغ‌ها و تهمت‌ها به دستان پر خیر و برکت فرزند فاطمه سلام الله علیها، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برچیده شود.
 


مختصری از زندگینامه امام هادی علیه السلام در ادامه مطلب موجود است.

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, .::. 7:5 .::. ستاد اجرائی-سمعی و بصری .::.
درباره ما

هيئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم (محبان الزهرا) در سال 1382 براساس اهداف زير تشكيل و شروع به فعاليت نمود : 1- نشر و گسترش شعائر اسلامي و آموزش معارف ديني 2-حفظ و گسترش روحيه و فضاهاي معنوي هشت سال دفاع مقدس بخصوص در ابعاد استكبار ستيزي و تقويت وحدت و همبستگي اسلامي بين نيروهاي وفادار به اسلام ناب محمدي (ص) 3-رشد و تقويت ولايت پذيري در جامعه و آشنا نمودن مردم بخصوص جوانان با وظائفي كه نسبت به امام مسلمين دارند . 4- زودن خرافات و انحرافات و تقويت شور وشعور اسلامي در برگزاري جشنها و عزاداري ها 5- توسعه ، هماهنگي و انسجام با ديگر هيئت هاي مذهبي در شهرستان
برچسب‌ها وب
طراح قالب
ثامن تـــم